söndag, juni 18, 2006

Så tokigt det kan bli...

Maratonjobbshelgen är nu avslutad.
Men jag har ett tidigt pass imorgon också - usch ja. Just nu känns det som att jag skulle kunna sova i en vecka typ...
Och idag var jag nog inte riktigt i högform på jobbet. Jag råkade strula bort ett färdtjänstkort, och så orsakade jag en stor miss med medicinering... *suck*
Jag kanske inte borde ha hand om andra människor... Men ibland är jag ju riktigt grym! (Som när jag faktiskt lyckas packa ner precis allt tänkbart som kan behövas på en utflykt.)

Idag hände andra tokiga saker också. Jag fick sexförfrågan i sms från Mathias. Tyvärr jobbade jag ju - eller det kanske mest var tur... Jag fick känna mig ganska het iaf!
(Som om jag inte redan gjorde det på jobbet...)

Och så fick jag reda på att kollot jag jobbat på och sökt tillbaka till har nyanställt folk, men inte återanställt mig... *suck* Ja, jag kanske hade lite rätt i att jag inte ska ta hand om andra människor ändå...

Vad jag borde göra är iaf att sova bort lite värk...

God natt!

Tillfällets låt: No Doubt - Spiderwebs

Inga kommentarer: