lördag, juni 24, 2006

Noll energi...

Har hamnat i Dalarna.
Midsommarafton är slut. Den tråkigaste på länge.
Känner inte att jag orkar vara glad, orkar ha överseende med andra människor. Istället får som ha överseende med mig, som bara sover nästan hela tiden...

Varför blir det sån hysteri över en bebis som bara sover, äter, skiter och ler..?
Hur kan en gammal människa vara så grymt irriterande?
Varför inser inte min mamma hur elak hon är ibland?
Och hur länge ska vi egentligen behöva gå och vänta..? - För det är ju det vi gör... Vi väntar, väntar på att nåt ska hända: ett definitivt svar...

Det är nog därför jag är så trött...
Och så har jag ont. Det kanske är därför jag har extra ont.

Och det blir ju inte lättare att hålla energin uppe när ingen förstår varför man inte orkar...
- Och så alla dessa knott överallt...!! (Jag kommer då aldrig flytta till Norrland...)

Ska nog lägga mig och vila lite till nu...

Tillfällets låt: Five for fighting - Superman

Inga kommentarer: