fredag, juni 02, 2006

Kvällens musik

Det har varit mycket musik idag - iaf sån utöver det vanliga. För jag har ju alltid mp3:n på. Men dagen har innehållit mer än så.

Det var vårkonsert för Svea i Vårfrukyrkan i Fruängen.
Och tro det eller ej, det gick bra! Och alla var så imponerade av hur bra det var =)
Jag var också imponerad. Innan hade jag plötsligt glömt alla melodier. Men när jag stod där - Shit!

Efterår åkte jag in till stan. Ställde mig i publikhavet bland alla medelålders och kikade lite på Eldkvarn. - Plötsligt komemr Håkan ut på scenen! Det gjorde hela kvällen!
Håkan Hellström är nog bland det sexigaste som finns... ;-P

Så jag åkte hem helt varm...
Kan ju ha berott på att jag sprang som sne galning för att hinna med pendeln. Men jag väljer att tro att det var musiken, att konsertkänslan satt i... =)
Musiken kan göra mig såå glad!!

Tillfällets låt:

Inga kommentarer: