tisdag, januari 02, 2007

Hemma bäst!

Kom hem för ett par timmar sen...
Och det är en sån lättnad (fast jag genom min frånvaro dödat nästan alla krukväxter)...

Kort sagt: det tar på en att vara omgiven av folk hela tiden. Fan, jag mår ju inte bra av det, så varför gör jag det då?
- För att slippa skuldkänslorna jag får om jag avstår... *suck*
Nån gång måste jag säga ifrån, sätta ner foten och bara vara.!!

Har firat min hemkomst med att sortera mina kära CD-skivor. (+ bokat tvättid omänskligt tidigt imorn)
Nu ska det firas ytterligare genom att laga middag - idag blir det något så festligt som falukorv. Hm, jag vet att jag borde anstränga mig och göra ett riktigt storkok nu när jag har energi, men jag har inte hunnit handla, så det kan jag ju bara glömma... *suck*

Men det är så skönt att vara hemma.
Och att slippa det ständiga smaskandet i närheten. Smaskljud ger mig verkligen rysningar! Fy fan!

Mat var det...
God natt!
Och god fortsättning på det nya året!

Tillfällets låt: Keane - Is it any wonder

Inga kommentarer: