måndag, augusti 28, 2006

ART

Anger Replacement Training.
Ja, jag borde kanske också gå en kurs i sånt.
Iaf om Comviq ska fortsätta bråka med mig!! *arrgh*

Idag var första dagen på praktiken.
- Allt verkar super!
Men jag kunde inte föreställa mig att det skulle vara så stort och så mycket att göra.
Bara att välja! =)
Men det verkar bli mycket ART iaf, och mycket jobb, och massa ungdomar.
Värsta jobbet! =)


Men det bästa är att känna sig så välkommen - att få vara med och att få göra.
Jag finns här och jag behövs. För även om jag inte riktigt kan eller förstår allt så har jag potentialen. Och kanske är det egentligen just min okunskap som behövs - objektivitet.
Det här känns bra, hittills. Men det är ju också så stort...

15 veckor - det är lång tid. Men det är min tid! Och jag ska utnyttja den på bästa sätt =)

Tillfällets låt: Lars Winnerbäck - Kom

Inga kommentarer: