söndag, augusti 13, 2006

Flyter

Ja, ibland känns det som att man gör det.
Som i fredags.
Vi va ute och firade lilla Sara =)

Jag va massivt full och kände mig cool.
Då infann sig den där känslan av att vara onåbar, nästan osårbar.
Jag flöt runt i lokalen, utan att nån egentligen kunde nå fram till mig.
Det va jag som hade kontrollen, det va mina val som gällde.

Enda problemet är att jag är så mesig och snäll.
Lite mer kax och jag hade kunnat hångla upp halva stället. - Det va iaf vad mitt fulla självförtroende sa mig... *härligt*

Jag tackade iaf nej till ett par hångel.
Och så träffade jag en väldigt trevlig liten människa tack vare att SL har inkompetenta busschaufförer.
Så lite närhet kanske jag får sen ändå iaf... ;-P

Ja, det flyter.
Iaf när man är så full att man inte vet vart man ska ta vägen... ;-P

Tillfällets låt: Yellowcard - Way away

1 kommentar:

Anonym sa...

Gaaah, måste hitta tiden att ringa så att jag får höra om din hemfärd!!