lördag, augusti 19, 2006

Lördag

Äntligen helg!
Och vad gör jag när det blir helg?
- Jo, jag jobbar lite till. Offrar en fredagkväll. Men visst gick jag ut - det va FUBdans i Hågelbyparken.
Idag är jag iaf ledig. Så då ska jag måla garaget. Och nu kan jag inte komma undan längre. Jag har alltid varit upptagen medan dom har målat. Men idag är jag ju uppenberligen ledig.
Men jag har ju iaf min lördagkväll - Nej, det har jag inte. För jag börjar jobba tidigt imorn, så då blir det bara till att sova tidigt. Och jag som e så dålig på att lägga mig i tid.
Inatt somnade jag i soffan. Iofs var det en ganska dålig film, så det va inte så konstigt. Men nu på morgonen så kände jag mig nästan sjuk eller bakis...

Men egentligen beror all trötthet nog mest på att det är så mycket att tänka på.
Skulle verkligen behöva komma ifrån. Försöker gå undan och vara själv så mycket som möjligt. Men det räcker tydligen inte...

Nej, nu är det dags att sätta igång med målningen. Ladda mp3´n bara!

Tillfällets låt: Third Eye Blind - Never let you go

Inga kommentarer: