onsdag, augusti 09, 2006

Vill göra...

Det är så mycket som jag vill göra.
Jag fyller min tid med alla möjliga alternativ...

Idag ville jag gå på Parkteatern.
Och imorgon vill jag oxå gå.
*suck*
Idag hade jag kunnat gå själv. Men så blev det inte... Jag har så lätt för att inte ta mig för saker när jag är lite trött...
Imorgon kan jag verkligen inte gå själv. Kul att ropa bingo för sig själv liksom... *suck*

Tänk om jag kunde ha en vän med samma intressen som jag. Då kunde vi boka in en massa roliga saker tillsammans. Och så skulle vi ha fullt upp!
Men det handlar ju inte bara om intressen, det handlar om prioriteringar också. Att vilja är inte detsamma som att vilja väldigt mycket eller att kunna...

Kanske borde jag nöja mig med saker som är lite mindre roliga. Och sånt som kanske duger men inte är så roande..? Det kanske räcker med att bara känna sig lite sådär lagom nöjd. Försöka bortse från alla frustration i den uttråkade kroppen och bara inse att det blir inte roligare än såhär... *suck*

Nej, det blir inte roligare än såhär...

Tillfällets låt: Simple Plan - Welcome to my life

Inga kommentarer: