måndag, augusti 21, 2006

Ont

Det gör ont när man gör allt för att vara bra.

Jag vet att jag kan. Men att försöka gör mig så trött...
Och trötthet gör ont i kroppen.

Idag har jag jobbat. Jag kände mig faktiskt ganska trött på mitt jobb.
Blir det inte mer än så här? tänkte jag.
Det var väldigt orättvist. För det är såhär det är. men det kommer inte alltid att vara så, för små små saker utvecklas hela tiden och det är först efter ett tag som man egentligen kan märka nån skillnad.

Men jag är en effektivitetsmänniska, så jag blir trött och besviken.
Jag kanske inte ska jobba med människor ändå.

Är så trött - får bara ont...

Tillfällets låt: kent - Jag vill inte va rädd

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Jag lever. Förlåt att jag inte svarat eller hört av mig, men allt är ganska jobbigt just nu...Sitter på jobbet nu, mysko mix av tankar/känslor/praktiskt görande och störande jobbmänniskor. Blä.