onsdag, augusti 16, 2006

Igår

Försöker komma ur sängen. Har inte alls sovit mycket. Försöker räkna efter: ... 7 kanske. Men jag va ju trött redan innan.
Igår va jag så trött att jag höll på att somna mitt i en kyss. Nej, den va inte dålig, jag va bara för trött...
Men jag kom hem iaf och det är skönt.

Och så hade jag ju sagt att jag skulle träffa Matias. Så jag måste ju upp. Men jag tror inte jag kommer hinna ändå.
Kommer att tänka på hur jobbigt det kunde ha blivit om jag sovit kvar och Matias hört av sig medan jag va där...

Vet inte riktigt hur jag ska göra här nu...
Jo, just nu har jag ett ägg på spisen. Men igår...
Det va fint. Och till slut vågade han ju. Så synd att han inte såg bättre ut, då hade jag nog kastat mig över honom. Men han är väl fin på sitt sätt. - Fan vad ytlig jag är!
Men jag hade mycket väl kunnat sova kvar där. Det kändes varmt och tryggt...
Så jag kommer nog tillbaka iaf. Får se hur det blir.
Jag måste ju inte bestämma nåt - kan hänga med ett tag så får vi se ju...

Men Matias - jag måste verkligen sluta med det här...
Frågan är bara när jag ska lyckas med det... *hm*

Ja, det som händer härnäst kommer inet vara på mitt initiativ. Jag kommer bara luta mig tillbaka och åka med.
Det sista jag vill är att göra någon ledsen. Allra minst jag själv...

Tillfällets låt: Lars Winnerbäck - Söndag 13.3.1999 (bäst just nu - för han frågade fvilken som va min favorit. Han som gillar samma musik som jag...)

Inga kommentarer: