onsdag, augusti 02, 2006

Illa...

Nu har det börjat.
Det känns som att skulle kunna vända mig ut-och-in av obehag och illamående...
Aja, skönt iaf att jag är ledig idag, så ajg har hela dagen på mig att bara ligga och vrida på mig av obekvämhet.

Tänk vad man måste stå ut med.
Men tänk också vad man kan åstadkomma med det.
Det känns bara så onödigt att inte kunna välja när det ska börja, för det är ju helt onödigt tills det behövs liksom. Om man alls kommer att utnyttja det...
Just nu känns det som att det aldrig kommer att bli av iaf - vill inte!

Tillfällets låt: Håkan Hellström - Jag var bara inte gjord för dessa dar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det vore ju kul med småkakor! :)
Mest tack för igår! *puss*

Angie sa...

Sånt där får man inte säga, Henke..! Det går inte riktigt att skämta om sånt med mig, så måste man mena det. Och det vet jag att du inte gör på riktigt. Var det inte du som skulle vara elak förresten? Fast det kanske var det du var nu...

Anonym sa...

om jag var elak så var det inte med mening. då var det nog på riktigt, det kanske du tycker är bra iof :/ :P Om du orkar så tänkte jag prata med dig på min lunchrast. Jag tänkte att du skulle få säga lite av allt det där du har så lätt för att skriva. fast om det här är fel dag för sådant så kan vi skjuta fram det, det är inga problem. *puss* ;)