torsdag, augusti 03, 2006

Trött!

Idag...
Låt mig bara vara!
Lägg av med att störa mig i mitt liv!
Och om du nu måste störa så kan du väl ändå se till att du kan hantera det som blir följden av din störning..?
Fan, du kan ju inte bara komma och lägga dig i och sen inte finnas där när jag behöver dig..!

Men det va ju inte bara dig jag va trött på...
Det va alla andra också.
Dom som skiter i att lägga sig i. Dom som aldrig inser vad jag egentligen är...

Andra kan göra mig så trött. Genom sin frånvaro...
Fattar inte nån att det jag är mest rädd för är att bli lämnad ensam..?

Men det är så mycket lättare att vara trött och arg, istället för rädd och ledsen...
Så nu är jag jävligt sur!
Ge fan i mig! Vad fan kan du erbjuda en sån som jag egentligen..?!
...en sån som jag...

Ja, vad gör såna som jag..?
- Stoppar i lite till... *suck*
Jag skulla ju sluta, ville inte ha det såhär.
Men det går inte - dagen innehåller för många nederlag.
Varför måste jag känna mig så enormt sviken..?
Och så ångest, det blir ett flöde, som accelererar med allt som stoppas i och alla nederlagen...

Fan, låt mig va!
Kan jag inte bara få ha det lite enkelt..?

Tillfällets låt: Coldplay - Trouble

Inga kommentarer: