söndag, april 23, 2006

Födelsedag

Det bästa med att fylla år är att man får träffa alla människor som man tycker om. Och att de är sådär extra snälla och glada! =)

Blev väckt halv 9 idag, efter 3 timmars sömn alltså... *gäsp*
Sov lite till, men så blev jag sådär oemotståndligt sömnig på eftermiddagen ändå.
Men man får väl skylla sig själv när man är ute och har kul... ;-P
Det av iaf skönt att ingen ringde på min födelsetid 06.04, för då hade jag ju precis somnat.

Det kom iaf fina människor med fina och genomtänkta presenter.
Jag va så nöjd innan, men nu är jag ännu mer nöjd! =) Jag önskade mig ju inget annat än trevligt folk och fint väder.

Sen fick jag utdelning för mitt slit med att baka. Min kusin utropade flera gånger "Åh, vad det här va gott!" Och då kunde jag bara inte hejda ett väldigt brett och stolt leende. =)

Min bror hade fått för sig att han egentligen borde ha fixat en pojkvän åt mig. (Men det vet jag ju ändå inte riktigt om jag vill ha nån...) Men eftersom han inte kunde det, så ville han hjälpa mig lite. Så han och flickvännen letade rätt på en trevlig parfym åt mig. För nån gång hade jag tydligen uttalat mig om att jag inte ha nån.
- Så fint! Han la märke till, och kom ihåg det... =)
Och så säger Lisa att målet är att jag ska ha med mig en dejt till hennes och kusinens bröllop i slutet av juni. - Glöm det! Men tanken är iaf kul... =)

Sen hörde pojken från igår av sig...
Så då väcktes tankarna på Lisas mål, och jag tänkte att det kanske inte är alltför ouppnåeligt... Det vore mysigt iaf.

Det här va en riktigt fin dag. Och den kommer nog fortsätta att va fin lite till, får jag hoppas. Jag ska iaf ta en liten söderpromenad innan kvällens spelning.

Tillfällets låt: Andreas Mattsson - Where the wave breaks

Inga kommentarer: