fredag, april 07, 2006

Mysigt

Nu sitter jag här hos en av de finaste som finns... =)

Kvällen inleddes med att se Karinas spelning. Det var så skönt att träffa lite bra folk. Och så spelade hon ju bra musik - bra, men kort... =S

Och nu har jag fått ett glas tillräckligt sött vin.
Har gjort en massa nödlösningar - Jag har bara det jag går och står i, inte så mycket mer...
Men det får duga: Ta mig som jag är - eller inte alls!

Vet du vad..? - Jag bits... Men det erkänner jag bara när jag ät trött, eller full - som nu.
Så jag bits nog inte egentligen - bara som jag tror...
Vad tror du?

Man ska nog inte blogga när man är full...
Men sorgligt nog så var jag full redan efter en cider... Ja, jag är väldigt lättpåverkad.

Kvällens mål är i alla fall utgång. Och jag är särskilt inbjuden efetrsom jag är singel.
- Just det, singel! För det e en massa singelkillar som ska ut. Och jag ska få dansa!
(Kanske får jag kramas också...)

Nu har jag i alla fall sällskap i fyllan. Hon e fin.
Men hon bekymrar sig för att jag ska blogga elaka saker om henne. Men hur skule jag kunna göra det..? Vissa går det bara inte att tycka/tänka illa om.
Kram, vännen!

(Och jag berättar ingenting om det jobbiga som kommer imorgon - ångest, prestation, osäker, sällskapet - varför går jag med på sånt här egentligen..?)

Inga kommentarer: