fredag, april 21, 2006

Helt hysteriskt!
Ja, så kändes det när jag väl hade arbetat mig igenom den första satsen deg, bara för att ha ytterligare en att kavla ut fylla och forma...
Inte undra på att jag har ont i fötterna nu då...
- Men gott ska det bli!

Idag va första dagen i veckan som jag lyckades hålla mig ifrån att somna på en föreläsning. =)
Det e nog nåt konstigt med mig, för så här trött brukar jag inte vara. Och jag kan inte skylla allt på ventilationen i klassrummet...

Idag var en flängig dag: Åkte till universitetet. På hemvägen sprang jag och Jessika in på Lindex och Salt. Sen hoppade jag in i pappas bil innan jag ens kommit fram till huset och åkte och handlade. På hemvägen åkte vi och hämtade Jesper på träningen. Väl hemma satte jag igång en bulldeg, åt i första jäsningen och sen har jag haft fullt upp nästan till nu...
Men så e ju mitt liv, sprängfyllt...

Ska iaf bli skönt att få sova nu. Och imorgon ska jag baka tårta. Sånt gillar jag! =)
Sen ska jag bowla med kusinerna. Och sen kommer vännerna innan vi ska ut. Jag hoppas jag hinner bubbla lite emellan där, för det skulle jag behöva. Men det är mer akut att städa, så ag får se hur mycket tid det blir kvar sen... *suck*
Men ändå är det så otroligt kul! =)

God natt!

Tillfällets låt: Seal - Love´s divine

Inga kommentarer: