torsdag, april 13, 2006

Kom inte och stör mig bara för att du inte kan göra ditt jobb!
- Precis så kändes det som att dom tänkte...
Jag åkte till Farsta när jag jobbade. Och har man med sig nån som inte kan/vill ta in allt man säger så blir det lätt så att det jag säger inte gäller, utan man måste fråga nån annan. Och nån annan blir ofta nån i nån butik, som ser ut som en expert. Och så står de där och blänger på mig när jag aldrg lyckas få med mig honom ut...
Men det värsta e nästan hur de ser på honom, som om han vore sjuk. Han e en person, fatta det!!

Var så trött när jag kom hem. Men det berodde nog mest på att jag inte sovit så mycket.
Jag va till och med så trött att jag satte larmet en timme för tidigt när jag skulle power-nappa. Så jag sov nästan två timmar - inte alls meningen.
Så fick jag panik, för jag skulle ju plugga... Men det gjorde jag sen.
Och e det inte otroligt vad fort nånting kan gå om man bara ägnar all sin energi åt det..?

Det sköna är att det spelar egentligen ingen roll om jag inte skrev en så bra analys, eftersom det är kommentaren som spelar roll. =)
- Så då är det ändå inte slut på ångesten...
Men det får jag nog ta hand om sen. Allt skjuts upp - livet...

Tillfällets låt: Weezer - Hold me

Inga kommentarer: