söndag, april 23, 2006

Puss

Jag måste ha typ världens bästa vänner!!!
Vem skulle annars komma hem till mig när jag ska fylla år?
Vem skulle annars hitta på roliga och fina presenter?
Och vem skulle annars blåsa serpentiner över hela mig..? =) *wiee*
+ Vem skulle annars hävda äganderätt när någon försöker släpa med mig hem?

Under kvällen spred vi serpentinrester över hela lokalen.
Jag gjorde totalt tre friend-dive (som en stage-dive fast bara i massa knän).
Jag drack alldeles för mycket.
Jag dansade så jag fick ont i fötterna.
Jag blev bjuden på drinkar. (notera plural)
Och jag blev tidvis runtknuffad som om jag var full och jobbig - nytt för mig iaf...

Och så va det ju så härligt att bli så inspanad!
Det märktes ju tydligare tidigt på kvällen när det inte va så mycket folk där. Men det hände sen oxå. Sen va det visst nån som hävdade viss äganderätt...

Bara förfesten gav upphov till vad som skulle kunna fylla nästan en hel bok med knäppa citat och kul situationer. Och resten av kvällen blev ju inte sämre... =)


Och så presenterna... Fick ett kort och en blomma av Petter ju - det e stort. Och så hälsade alla på jobbet. Ibland känner man sig bara så uppskattad! =)
(men jag e ju bra på mitt jobb oxå...)
Klart jag fick en del andra saker: Det största va nog middagen på Mongolian. Motoveringarna va så träffande att jag ville gråta. - Äntligen har jag träffat några som förstår sig på mig, ser mig och kan hantera mig..! =) De är underbara, så e det bara!

Angelica har fått pussas!! - Ja, alltså inte bara på de fina vännerna... =)

Hm, det va nog lite mer än å bara pussas oxå... Men vad gör det? Mysigt iaf!
Och så nån som ringer resten av utedelen av natten och tjatar om att man ska komma.
- Glöm det!

Och jag har lyckats avvisa nån, flera gånger! =) Helt olikt mig, men jag antar att jag kan när jag e full... Iofs e det ju situationens allvar oxå, samt att man vet att nån annan är, iaf till viss del, beroende av att man kollar av dom.

Men fin va han iaf... Och det va jag som valde honom, liksom han valde mig.
Sara försökte få mig att stöta på nån annan. Men han hade ju ändå bara ögon för Sara. Precis som Alex. Han kom för att träffa mig och skulle nog stöta en del. Istället blev han som fastklistrad vid Sara. Hon fattade inget förrän efteråt.
Men vad gör sånt? - Nu vet jag ju iaf att han verkligen inte e nåt å ha, om han kommer för att träffa mig och istället bara dregglae över nån annan, som dessutom är upptagen.

Så nu kan jag släppa det. Frågan är vad man gör med den andra Alex, som va då närgången, men ändå så himla mysig...
Ibland klaffar det fysiska liksom bara direkt med nån. Eller så va det för att vi båda va väldigt fulla. Men vad spelar det för roll? Jag vill ju prova ändå...

Nej, nu måste jag nog sova. För när ska jag annars gör det..?
Det är redan ljust ute och det känns som om jag borde hålla mig vaken och bara fortsätta dagen.
Men dagen är inte här - ännu kan jag sova lite...

Och imorn kommer de antagligen in med sång, presenter och frukost.
(Ännu en stor anledning för att inte släpa med nån hem...)

=)

Tillfället låt: Håkan Hellström - Ramlar
(borde ta nåt lugnare, men jag e för speedad)

Inga kommentarer: