torsdag, april 20, 2006

Medvind

Idag kändes det verkligen som att jag hade medvind! =)

Gick längs Götgatan på väg från sjukgymnasten, med en massa bra musik i öronen och så vinden som förde mina steg ännu fortare framåt... =)

Det är skönt med stress ibland.

Idag hos sjukgymnasten hade jag inget speciellt som jag ville ta upp. Det kändes som att den senaste veckan inte hade gett upphov särskilt mycket värk, eller något särskilt att prata om. Jag brukar alltid ha nåt som jag känner behöver lösas.
I slutet idag kom vi däremot fram till att mitt liv har löst sig väldifgt bra sen jag blev dumpad. Plötsligt fick jag vänner och ett jobb och en massa saker att göra. =)

I vilket fall så var det lite av ett mysterium att jag inte hade några akuta problem. Men så kom jag på att det alltid blir lättare om man får prata av sig. Och det har ju jag fått göra - jag som har en ny kompis =)
Tack, för att du gör mitt liv lättare! =)

På kvällen lyckades jag komma iväg och träna oxå. Det va såå skönt! Och jag va så bra på å hänga med i alla rörelser. Jag e nästan vig oxå - tänk! =)

Tyvärr tror jag att medvinden blåste iväg mig lite för långt. För jag lyckades missa ett möte i skolan. Kanske stressar jag för mycket ändå - för jag blir helt off ibland när det e mycket å göra. Det ska ju va ett av dom första tecknen på utbrändhet...

Men, idag av jag glad iaf!! =)
Och så insåg jag verkligen idag att min dejt inte va nåt för mig... *skönt*

Tillfällets låt: Remy Zero - Save me

Inga kommentarer: