lördag, april 15, 2006

Mår illa

Ja, jag får skylla mig själv. Så e det...
Förstår bara inte varför jag blev så trött igår. Måste ha varit dom där konstiga shottarna som han fick i mig...
Fast mest var det nog för att jag inte dansade, fick inte tillräckligt med adrenalin.
Och va det ju förstås för att jag inte hade sovit så mycket på natten. Men vad gör det, när man får en anledning för att inte sova..? =)

Fixade en massa musik till bröllopsfesten igår. Och så fort jag satte mig vid datorn hittade jag en låt till som bara mååste va med. Det e en massa måste-låtar på listan nu. men jag vill ju bara ge dom det bästa jag kan... =)
Och nu blev det en bra bra låt - dansabstinens...!! *studsar runt lite*

Bröllop måste vara en av de viktigaste händelserna i livet.
- Ja, det går nog emot mina principer att säga så. Jag som sagt att äktenskap är mest juridiskt. Så är det ju. Men själva bröllopet är något av det största man kan göra...
Alla förberedelser, alla vänner, allt det fina runt omkring, festen, presenterna. Och så det här med att lova att älska någon - för resten av livet...
Och livet e långt... Men är man som jag så vore det nog fullt möjligt. Jag som har så svårt å släppa taget om saker. Ändå känns det som att man inte tar giftermål på särskilt stort allvar. "Man kan ju alltid skilja sig, liksom..." Vad händer då med det man har lovat..?
- Vissa saker kan man bara inte lova - så är det. Antar att det är det man har uptäckt och att det därför inte är lika stort att gifta sig.

Hm, måste nog fixa nåt å äta nu. Frukost. - Jag har fått för mig att bruna ägg är godare än vita. Kan det vara så..?

Tillfällets låt: Keane - Everybody´s changing

Inga kommentarer: