lördag, april 08, 2006

Morgon...
Nej, det är inte morgon när man bara har sovit 2,5 timmar...
När Jessika skickade meddelande om att hon skulle sova, så var det nästan dags för mig att gå upp.
Fan vad bakis man kan vara om man inte har sovit tillräckligt! Och jag som inte drack så mycket... Aja, det kanske blir bättre efter en frukost - när du det ska hända *?*

Och så en annan människa som fick för sig att plötsligt sms:a mig mitt i natten. Tänk om jag hade sovit då - fan vad arg jag skulle ha blivit...

Gårdagen var nog en bra ute-dag.
Jag fick klart beröm för min öppningsreplik. Först då började jag tro på det Jessika sagt. Och så att människan inte försöker supa ner mig. Och så att han typ vägrar släppa mig när jag ska på tåget.
Men något som betyder mycket är iaf att han faktiskt inte försökte nånting - jag fick va jag och min, inte ägd eller nedkladdad av nån annan.
Och sen är det ju såå kul å dansa! Fatta att nån hänger på?! (Ja, Jessika e ju på förstås =) )

Det är kul att gå ut. Ändå misstänker jag att jag var som en del av ett paket. Inte bara gå ut, dansa och ha kul. Utan att även agera singel/"present". *hm*

Slutet på kvällen var segt. Men han uttryckte sig ganska kul. Att jag inte skulle "låta tiden gå". Jag skulle ringa nån gång när jag ville alltså, men inte vänta för länge...
Kan jag sånt? - Näääe... *hm*

Nej, nu måste jag nog gå, så jag inte missar t-banan, för så blir det inte kul.
Just nu känner jag inte riktigt för att sjunga. Men det beror nog mest på illamåendet och huvudontet...

"God morgon, världen!" - nu börjar min dag =)

Inga kommentarer: