måndag, april 10, 2006

Han hade rätt...

Fan, jag som verkligen trodde att jag var ett undantag från Nimas regel om tjejer.
Och Jessika som sa att alla andra va så ifråga om hennes vän.

- Nej, jag trodde verkligen inte att jag va sån...

Nej, tjejer vill inte ha snälla killar, så är det bara.

Jag har alltid trott att hans viktigaste egenskap skulle vara att han respekterade mig.
Men så tycker jag tydligen inte, för när jag jag väl får respekt så kan jag inte ta emot den.

Fan också! Det vore så mycket lättare om man kunde kontrollera sina känslor:
- Slippa falla för idioter.
- Kunna falla för nån som verkligen skulle behandla en bra.

Jag e en av alla dom - hela massan med tjejer som inte kan agera utifrån sitt eget bästa.
Men så här kanske det blir när man inte väljer utan blir vald...

Tillfällets låt: The Ark - It takes a fool to remain sane

Inga kommentarer: