tisdag, april 25, 2006

Gammal kärlek

Musik är helt underbart!
Alltid när jag hör en låt får den mig att tänka på nåt jag gjort eller känt när jag hört den förut.
Kvällens låt är Slide.
"I wanna wake up where you are..."

Känenr mig bara så lycklig, så fullkomlig just nu... *underbart*
"What you feel is what you are, what you are is beautiful."

Tänk om nån kunde känna så där för mig...
Iofs har jag ju iaf varit med om at nån har gjort det, så jag borde inte klaga.
Det e nog bara våren som får mig att längta...

Eller så är det bara Slide som får mig att bli så kärleksfull...
Det är nog musiken som får mig att känna - leva - vara.

Men idag tog batteriet till mp3:n slut... Katastrof!
Sånt händer...
Vad som egentligen aldrig händer är alla strul som dykt upp på senaste tiden... Konstigt, men kul... Vad har jag gjort annorlunda egentligen?
- Börjat gå ut mer.
- Träffat nytt folk
- Blivit mer självsäker
Kanske är det bara det som krävs...
Snart får jag kanske en låt som påminner mig om ny kärlek...

Tillfällets låt: GooGooDolls - Slide

Inga kommentarer: