lördag, april 15, 2006

Sommar?

Ja, det känns så iaf. Har studsat runt i mina nya shorts hela morgonen! =)
Var tvungen å köpa nya när de gamla vägrade stanna uppe. Och äntligen har de som ritar kläder fattat att det går att göra praktiska shorts till tjejer. Förut va jag ju tvungen å gå på herr - det kan jag inte nu, för minsta storleken där e för stor...
Men mina nya är verkligen typiska för mig! =) De kommer bli helt perfekta när jag ska jobba i sommar...
- Hm, hur vanligt är det att se fram emot att jobba hela sommaren..?

Jag hade nog rätt - bruna ägg måste vara godare. Eller så lyckades jag bara koka det perfekt...

Ringde farmor nyss. Hon blev lite ledsen när jag sa att jag inte kan komma förrän på söndag kväll eller måndag morgon. Jag visste ju inte att de skulle vara på landet, då hade jag aldrig tackat ja till andra planer. Men imorgon kväll ska jag iaf åka till landet! =)'

Imorgon ska vi försöka fixa brölloppspresent oxå - kul, kul! =)
Får se hur det går bara... Jag måste ju fixa till och skriva ut texterna innan. Och så gäller det att alla vågar sen...
Hm, jag e nog oxå lite feg, men jag ska!

Nu ska jag iaf trycka i mig sista mackan och springa till bussen - åka hem! =)

Tillfällets låt: Earth Wind and Fire - September

Inga kommentarer: