onsdag, mars 15, 2006

Att göra:

Här är en lista på sånt som jag skulle göra om huvudet inte vore alldeles feberdimmigt och kroppen inte vore trött och geléaktig...
Utan inbördes ordning...

* Hoppa runt i snön, iklädd ett ton med termokläder
* Tänka på hur jag ser ut
* Tänka på alla snyggingar jag skulle kunna träffa
* Plugga
* Träffa mina vänner
* Ge mig iväg ut och hitta en snygging att träffa
* Ringa nån snygging jag känner och åka dit
* Byta lakan
* Byta underkläder ;-P
* Ta mått på mitt rum
* Fundera på att sy på sommargardinerna
* Jobba
* Jobba mera...
* Tänka filosofiska tankar
* Prova nya tesorter
* Försöka hitta en vårjacka
* Köpa en klänning att ha på bröllop
* Träna
* Plugga in Andreas Mattssons låtar
* Plugga in körlåtar
* Plöja vanliga böcker
* Få hem min säng, eller hellre: Köpa en säng
* Stämma träff med nån som jag inte känner men är övertygad om är snygg
* Våldsgästa Benny
* Se till att lära känna Saras Robert bättre
* Gå på förhandsvisning när jag har fått biljetter
* Klippa mig lite
* Bli bästaste vän med Jessika
* Vattna min nya orkidé
* Scanna Egyptenbilder
* Städa i mailboxen
* Städa i mitt rum *suck*
* Åka till skolan
* Gå ut och dansa
* Gå på en kurs och lära mig nåt helt nytt, eller förbättra nåt gammalt
* Ringa Fredrik - inte alls!
* Komma ihåg att ringa folk över huvud taget
* Kunna hålla kvar en tanke i huvudet utan att den virvlar ifrån mig
* Äta ordentligt
* Plantera om kaktusarna
* Hitta nåt vettigt att fota upp de sista bilderna i kameran på
* Hälsa på farmor och farfar
* Pyssla om mamma
* Prata med folk omkring mig
* Lämna tillbaka mina låneböcker
* Dra upp mina jalusier och inte lida av det
* Resa upp min cykel

Och säkert en massa mer...
Tänk vad mycket man skulle kunna göra om man bara vore frisk...

Inga kommentarer: