onsdag, mars 01, 2006

Morgonrutin

Tänk att på morgonen, få bli mött av ett skratt. Eller en blick, den där blicken. Den som säger "jag tycker om dig"...
Det måste vara den bästa starten på dagen som finns.
Eller att bli mött av ett glatt "hej". Och så fort han hör på rösten vem du är så nästan flyger han ur sängen och ska pussas och hålla handen...
Det måste vara den bästa starten på dagen som finns.

Imorse tittade jag ut genom fönstret och fick se vad natten lämnat efter sig: en värld av snö!
Och jag myste lite extra där under täcket innan jag slutligen var tvungen att gå upp...
Och väl utomhus skärmade jag av mig med musiken, andades jag med hjälp av musiken. Och kombinationen av gravitation och snöfall är underbar!!

Den här dagen är underbar, just nu i alla fall...
Mina jobbmorgnar förgyller mitt liv, gör det lättare att leva...

Inga kommentarer: