söndag, mars 26, 2006

Bröllop, bröllop, bröllop..!

Precis som i sommar, sommar, sommar - det ska sjungas! =)

Ja, jag är så entusiastisk. Det här ska bli så bra!
Jag har i uppdrag att fixa musiken för kvällen. Alltså att ta fram förslag på låtar, att göra en bra mix av dem och att sen bränna ner dem på några CD-skivor.
Det här är ju jättespännande! Och ordningsmaniker som jag är så har jag ju kategoriserat listan, kursiverat alla låtar jag redan har och så skapat en mapp med bröllopsmusik med undermappar som matchar kategorierna. Tänk, va?
Ja, är det någon som kan skapa ordning här i världen, så är det jag! =)

I alla fall så är jag inte så bra på att komma på låtar som man kan dansa pardans till, typ foxtror och bugg... Ge mig ett tips, om du kan! =)

Men iaf, så är allt så roligt!
Och idag brände jag en test-CD, för att se om programmet funkade som det ska.
Ja, idag var en bra dag!

Idag var jag ute och tränade oxå - det va jätteskönt!
Jag, musiken och naturen (lite bilar oxå). =)
Hm, jag har nog fått skavsår... Men vad gör det?

God natt!
Redovisning imorn. Och så inlämning av hemtentan... Ta-da-da-da! (med lite spänning)

Nej, nu börjar jag bli speedad, alltså är jag väldigt trött...
Sov så gott nu... För det har jag för avsikt att göra!

Inga kommentarer: