måndag, mars 20, 2006

Bröllop

Ja, är det inte otroligt!
Nej, det är inte jag som ska, men det känns nästan så, eftersom jag tänker allt mer på det.
Så mycket som måste fixas... Klänning, skor och så talet. Talet!

Det är ju min pappa som ska giftas bort, så det är klart att jag måste säga nånting...
Aja, det får lösa sig...

Fick precis en helvild idé på bröllopspresent: Jag och alla grabbarna ska spela in en egen version av Hooked on a feeling till dem. =)
Bara resten kvar då. Och så såklart att genomföra idén...

Mycket å göra, massor å göra!

Och i juli gifter sig min kusin också.
Och jag får gå på min första möhippa nånsin, han tjejs, som råkar va min chef... =)

Nej just nu handlar de flesta tankarna om bröllop...
Tänk vad mycket jobb det är... Bra att veta om man skulle bli knäpp nån gång.

Kram och god natt!!

Inga kommentarer: