fredag, mars 24, 2006

Jag tror att det är livet som är för innehållsrikt. Ibland händer det för mycket för att sätta sig ner och skriva om det.
Jag vet i all fall att livet är jävligt kul!

Men vad gör man när livet lägger i en högre växel och bara rusar förbi?
Det är ju inte bara att springa ikapp.

Jag tror det syns väldigt tydligt vad livet har gjort med mig det senaste året.
8 kilo är ganska mycket...
Ja, om man inte kan göra sig av med det man går och bär på, så varför inte göra sig av med en bit av sig själv..?

Varför inte ge tillbaka de bitar av mig som saknas?
- Ge mig min självkänsla nu!
Men sånt händer inte.

Jag tror att om man intalar sig själv att man är lycklig, så blir man till slut det. Fast på fel sätt. För man behöver förstå varför man är lycklig också, det gör man inte om man bara låtsas...

Ändå finns det så mycket att vara lycklig för. =)
Tack alla ni som gör livet lättare!

Inga kommentarer: