söndag, mars 19, 2006

Vill

Jag vill, vill, vill...
Det är så mycket som jag vill!
Just nu vill jag mest bara få energin tillbaka, så jag iaf orkar gå ut.
Men sen vill jag ju så mycket mer.

Jag vill och vill och vill. Har inte tid med annat än allt det jag vill göra och hinna med.
Kom på att jag har vanligtvis inte ens tid med att vara sjuk. För jag brukar inte bli sjuk förrän jag slappnar av, vilket bara brukar vara på loven.
Men det var iaf ett litet tag sen jag hade enorma stressyndrom. Vilket är bra.

Vill, vill, vill!
Ja, just det! Jag vill ju gå ut!
Och inte bara gå ut, jag vill ut också, och dansa...
Ut och vara lycklig, vacker och ouppnåelig...
Vill, vill vill känna att livet är härligt!
Och livet är härligt!

Saker blir underbara om man vill att de ska vara det!
Allt utom killar - de är lika hopplösa, till och med än nu mer hopplösa om man vill att de ska vara exceptionella...

Nej, nu ska jag hänga upp mig vid tanken/känslan "livet är härligt", för det vill jag!

Vill, vill vill!
Vill skicka en virtuell kram!! =)

Inga kommentarer: