tisdag, mars 21, 2006

Kör?

Ja, idag var inte min bästa dag. Särskilt inte som jag höll på att bli av med rösten, efterosm jag är förkyld... *suck*

Ja, jag har funderat på om jag verkligen ska göra det här... Och dagens inledning stärkte bara mina tvivel. Vad var det för musikval? Vart har popen tagit vägen, eller har hon inte hört talas om det?
Och så stämman... Jag tänkte, helt seriöst, att det måste vara nån som drev med med. Den lät ju förjävlig. Det blev bara bättre när den delvis dränktes av de andra.
Men sen lossnade det lite, när jag nästan lyckades komma igenom nästa sång.
Och sista sången fick mig att lyfta, för den var så lätt.

Men det var ingen som sa att det skulle vara så här svårt, och sånt här tempo... Jag är musikalisk, men det ger mig inte förmågan att kunna ta tonen som står på pappret. - Inte utan vägledning.
Så det här har verkligen varit tufft...

-------------------------------------------------------------------------------------------

Och utöver det här skulle jag försöka skriva hemtenta idag...
Ja, jag kom igång lite efter ett par timmar. Och skrev två sidor typ. Men sen hade jag förbrukat min tid. Den var slut, helt enkelt...
Ja, jag hade kunnat göra mer, men jag är bara så oinspirerad...
Varför är det så? Jag borde ju brinna för det här!
Kanske brinner jag inte alls just nu...

Men glöder gör jag iaf, även om jag är väldigt frusen av mig...
Jag känner att, trots kylan, ligger det och pyr inuti mig. Och det vill ta över, komma ut. Så jag är väldigt hoppfull inför framtiden.
- Jag kommer att fixa det här! Jag kommer att överleva, utan alltför stora men...
Vägen dit kan vara jobbig... Men jag glöder ju iaf! =)

Hoppas glöden kan värma upp sängen lite...
God natt!

Inga kommentarer: