torsdag, mars 16, 2006

Hetare...

Konstigt nog tycks febern bara gå uppåt...
Och imorgon måste jag ju verkligen iväg - måste göra en intervju, som ska vara underlag till hemtentan som jag också måste börja fundera på hur jag ska få ihop...
Den här kursen har jag nog pluggat sämre än någonsin...

Förstår inte hur jag kan känna mig allt piggare, medan febern bara stiger...
Men energi har jag iaf - trodde jag, ja... Ja, jag trodde det tills jag faktiskt försökte göra nåt av allt det jag ville. Då blev jag yr i huvudet och sen var det slut med det...

Sen har jag fått nån konstig noja: Jag har fått för mig att jag inte vill vara ensam längre. Inte ens Fredrik har känts så omöjlig. Och då är det illa...
Jag har ju älskat att vara bara jag. Men nu skulle jag alltså kunna tänka mig att bjuda in nån i det...

I vilket fall måste jag skaffa mig en säng. För den här soffan håller på att ta kål på mig - den hårda jäkeln! Men då måste jag först ta mått på utrymmet som finns för sängen, vilket jag inte orkar just nu. Och sen måste jag åka till Ikea och prova - och sen ändå inte köpa nån, eftersom de är så dyra...

Appropå att ha nån så har jag typ blivit besatt av nån som jag aldrig ens träffat... Hur desperat får man bli, liksom?
Fast det är nog ändå ganska likt mig - intensivt, hetsigt, obetänksamt...

Satt och lyssnade på Andreas Mattsson. Kanske inte blir en alltför upplyftande spelning på födelsedagen. Men det blir nog mysigt.
Skönt då att Winnerbäck kommer som en räddare och har en spelning i slutet på sommaren. Nu måste jag bara hitta nån att gå med. Någon??
Och så blev jag bara tvungen att spela en massa Winnerbäck.

Nu ska jag försvinna tillbaka in i feberdrömmarna.
Kram och godnatt!

Inga kommentarer: