torsdag, mars 23, 2006

Livet é härligt! Det är kempegrejt!
Ja, i alla fall är det vad andra tror att jag tycker.

Jag har alltså lyckats! För jag vill att livet ska vara så...
Jag vill bara inte veta av att livet faktiskt är skit. För så länge jag inte tänker på det kan jag vara lycklig.
Så snälla, påminn mig inte om att det inte är sant...

Idag fick jag i alla fall erkännande för mitt utseende.
Det var en ytlig människa som såg en bild på mig och skickade ett mail om att han ville träffas. - Vad gör man då?
Nej, såklart. Vad ska jag med nån som är så ytlig till? Men å andra sidan går det inte att förneka att jag tyckte det va smickrande...
Så vad gör man? Jo, man agerar som den desperata singeln man är och stänger inga dörrar innan man provat. Ja, jag kan vara trysexual, om du så vill... =P

God natt!
Jag lär iaf somna med en gäspning och ett leende...

Inga kommentarer: