fredag, mars 17, 2006

Jag känner hur jag allt mer börjar återvända till livet... För jag blir bara gladare och gladare!
Och ibland räcker energin faktiskt till att göra det jag vill oxå.

Idag var jag på Frysen - var med och intervjuade en man om integration och ungdomar.

Hm, jag var kanske inte så frisk ändå. Har börjat känna mig illamående. Om jag vore hypokondriker skulle jag säga att jag fått typ Aids, så att jag har sänkt immunförsvar och åker på allt som finns, eftersom mina symptom förändras hela tiden...
Aja, på måndag kanske jag får ta lite prover och bli tagen på allvar. Det vore som att vinna högsta vinsten iaf... Tycker inte om husläkare...

Det är iaf sååå skönt att kunna/orka vara glad igen.

Men nu måste jag nog lägga mig ner, så jag kanske blir av med illamåendet.

God natt!

Inga kommentarer: