söndag, februari 26, 2006

Har överlevt ännu ett 13-timmarspass...
Det är som Mårten sa: Efter en sån här helg känns det overkligt att gå hem...
Hela dagen har jag flängt runt och lekt pedagog och resurs. Det inkluderade många olika moment:
* Två utflykter till Farsta Centrum
* Typ 100 omgångar av jagande kurragömma
* Besvärande av diverse butikspersonal i centrum
* En tunnelbaneutflykt
* Brummande som försök att mata
* Energiuttömning
* Tre klädombyten - på och av med långkalsingarna och raggisarna
* Energiskt tecknande (teckenkommunikation alltså)
* Fettfläckar på ena bröstet - från närgångna boende
* Tjat - ja, sorgligt men sant
* Spottduschar
* Sexuellt ofredande - ja, det var jag som blev utsatt
Aja, jag har säkert missat en massa, för jag känner mig helt slut...

Aja, imorgon bitti blir det iaf en vattendusch för att tvätta bort alla spår av spott. Och så lite extra gnugg i håret...
Nej, nu måste jag sova... Ville bara förmedla smasket i mitt jobb...
Det låter som om jag har ett riktigt skitjobb eller att jag kanske är dålig på det.
Men jag gillar mitt jobb och jag är omtyckt. Så det är super!

God natt!

1 kommentar:

Benny Lindholm sa...

Popsicle är ju så jäkla sköna! För övrigt är du en hero! Working class hero! Typ.