tisdag, februari 14, 2006

Älskar...

Jag kan bara inte tänka mig att leva utan Ola Salo. Det är han som trycker mig framåt genom livet.
Det går att leva, för jag är ständigt påhejad av Ola...
Det var Ola som fanns i närheten när Fredrik gjorde slut. Det var han som fick mig att röra mig framåt. Kanske var han lite för effektiv i början, när han fick mig att nästan springa därifrån. Men nu har han hittat takten, vet hur jag behöver röra mig. - Jag följer efter dig Ola, håll takten och visa mig vägen tillbaka till livet.
Han är alltid med mig.
Ja, jag älskar Ola!
- Men du Ola, jag måste bekänna att jag ät otrogen ibland... För ibland behövs någon lugnare, mildare, någon som inte pushar lika mycket. Någon som kan viska fram precis det jag behöver höra...
Förlåt, Ola - men du vet ju att jag alltid kommer tillbaka till dig. Och nu ska du hjälpa mig ur det här också. Jag vet att du kan, bara du...

Nej, jag kan inte leva utan musik...

Inga kommentarer: