söndag, februari 19, 2006

Ola säger:

"One of us is gonna die young..."
- Och jag vet vem.
Vad säger du Ola? Inte räknade du väl med att jag skulle få någon att relatera till? Det gjorde inte jag heller... Trodde aldrig jag skulle behöva veta...


Ola säger:
"Wasn´t life supposed to be more than this?"
- Jo det hoppades jag också. Och vad spelar det för roll hur innehållsrikt livet har varit när det mesta kan överskuggas av den sista tiden?

"It takes a fool to remain sane..."
- Det tror jag också... Hur ska man annars kunna överleva? Eller är det tvärt om, att dårarna inte kan hantera sorg?

"Do do do do - let your heart decide - what you have to do!"
- Vad finns det att göra egentligen? Nej, du Ola. Det här rådet tänker jag inte ta. Här gäller det att använda huvudet - det går inte att leva på impuls om man riskerar att gå under...

"Before they put us in a coffin I´ve got things to say..."
- Ja, du kanske... Men vad säger Robban?
Ingenting, han säger ingenting... För han vet inte om det oudvikliga...
Kommer han att kunna säga något alls när han förstår att det inte finns någon bot?

Ola säger:
"One of us ig gonna die young!"
- Ja, jag vet...

Håll käften, Ola!

Inga kommentarer: