söndag, februari 19, 2006

Just nu är det lugnt och tyst, för ovanlighetens skull... Jag skulle aldrig klara av att bo i korridor.
- Ok, det är kul att ha folk omrking sig, men inte så nära inpå...

Och snart blir det dags att åka hem. Man kan inte leva på andra människor hur länge som helst.
Hem... Och göra vadå? Plugga antagligen... Men vad är det för ett liv..?

Igår var det nykter bastu - det måste vara första gången jag gått med på att basta fast jag var nykter... Kanske bra ändå - för att bada naken i snön är nog ingen höjdare, och det hade jag gjort om jag varit full...

Just nu är det ändå skönt med folk omkring sig, och koppla bort lite...
Men jag tror ändå att jag har gråtit klart, nästan i alla fall.
Jag kommer att klara mig igenom det här ganska snabbt, men det kommer inte de andra...


SKIT!! Det är så det känns i alla fall...

Inga kommentarer: