måndag, februari 13, 2006

Varför kan jag aldrig gå och lägga mig i tid? Varför envisas jga med att av lathet inte röra mig ur fläcken? Och varför är det lättare att plocka fram datorn än att dra täcket över huvudet?

Ringde någon för en stund sen. han blev förvånad - undrade vad jag ville. Men varför måste man vilja något särskilt bara för att man ringer?
Kan det inte bara vara så att man vill kolla läget, säga hej, röra en röst.
- Ok, jag ska skicka ett sms nästa gång...
Men jag blir ju så glad när nån ringer till mig...

Varför äter jag alltid saker jag är sugen på istället för riktig mat? Då orkar jag ju inte maten sen...
- Är det inte konstigt hur lite man kan äta och ändå klara sig..?
- Och ändå gå upp i vikt...
Folk påstår att jag ser smalare ut. Men det är ju bara för att dom inte har vant sig vid att jag är smalare nu. För egentligen går jag upp, blir allt rundare om magen - ser de inte det?

Man kan missbruka droger och mat, men kan man missbruka sina vänner?
- Jag är beroende av närhet. Det måste vara som en sorts missbruk, för jag tappar verklighetsuppfattningen, det går ut över mig själv och jag vägrar erkänna vad jag egentligen håller på med...

Nej, nu måste jag sova... Har så ont...

Godnatt alla jävlar!! (och demoner, som Winnerbäck skulle ha sagt...)

Inga kommentarer: